Magsjuk =(

Hej

Idag när jag kom till jobbet kände jag mig orolig i magen och illamående. Efter lunchen höll det inte längre. Mitt i ett samtal fick jag säga till kunden att om jag försvann var det pga att jag inte mådde bra. Jag hann precis lägga på telefonen så springer jag in på toan och spyr.  Fick städa den sen eftersom hann inte riktigt fram. Försökte ett tag till efter det men til slut fick jag inse att jag ionte skulle orka med dagen utan åkte hem. Där jag nu har fått upp maten det lilla jag har försökt att få ner.


Bild hämtad ifrån google


Så som det verkar som nu blir jag hemma imorgon. Fan jag hataratt spy...

Äckligt

Kommentarer :

#1: minaya

Stackare där.. hur mår du nu?



tack för din fina kommentar sist :)



Ja det har det vart lite att stå i nu den senaste tiden.. :) Har haft en paus från det mesta men nu är jag tillbaka igen.. Det är viktigt att backa ett steg för att få perspektiv ibland.. :=) Nu är jag tillbaka med nya tag..



Läget?



Kramisar Minaya

skriven

Kommentera inlägget här :