Grattis Älskling

Hej Alla

Idag fyller min sambo 34 år. Hade för ett tag sen tänkt att han skulle få frukost på sängen men eftersom han vaknar 05 varje morgon så kändes det som att det fick vara.

Min söta man



Jag hade ju även tänkt att fixa nått kul tills ikväll men det får nog läggas på hyllan för jag har sånna magsmärtor att det känns som att jag skall gå av. Ligga ner med vetekudde på magen är vad som gäller nu.

Ni som vill komma och fira Fredrik är välkomna, men imorgon dock är han helt min ifrån kl 16. Överraskning på ingång =))). Men innan det och söndag passar finfint =)




Puss min Älskling

Kommentarer :

#1: Linda

Grattis, grattis brorsan! Hoppas du får en bra födelsedag och att Sofias överraskning blir bra. Undrar vad det är för något? Vi är lite upptagna i helgen men kanske kan vi få gratulera dig helgen efter?

Hoppas ni får en finfin helg. Krama barnen från faster med familj.

skriven
#2: Marina

vad kan det ha varit för överaskning han fick??? nyfiken i en strut

Min sambo björn fyller ju 33 11 november men jag har ingen aning om vad man ska göra eller uppvakta honom. Svårt som attan. Speciellt när man inga pengar har... Jo nån god mat kanske.

skriven
#3: Sosso

Jo ni är hjärtligt välkomna nästa helg =)))

skriven

Kommentera inlägget här :