Dags för vaccination

Hej

Idag kom Centrumkliniken till mitt arbete och utförde vaccinationer på oss anställda.



Så nu sitter jag här med ett plåster på min vänsterarmen och känner mig väldigt nöjd att slippa behöva gå till vårdcentralen att göra det.

Om tre veckor kommer de tillbaka för att vaccinera mot Svininfluensan, så även det slipper jag ta ledigt på jobbet och kan ta det här =)))) Jag sparar ju 150 kr på detta.

Väldigt bra service faktiskt,

Eller var tycker du??

Bild hämtad ifrån google



Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Lyckliga du!

skriven
#2: Angelika

Ja, det är smidigt. Visste inte om att det var annars hade jag ju kunnat vara där då.. Vet du vilket datum det är för svin...? Måste man ha tagit den här för att kunna ta den sprutan?

skriven

Kommentera inlägget här :