Skulle du komma på min begravning?

Hej Alla

Det gnager i mej, vad som kommer att hända efter eoperationen. Lyckas den och min lever bli bättre så lever jag mitt liv som jag gjort och får förhoppningsvis gå på mina barns bröllop, isället för att de går på min begravning...

Men

vad händer om det inte ger nått  att mina värden forsätter och stiga och mig kropp ger upp???  Jag ger inte upp men bara tanken gör mej så ledsen att jag inte vet vart jag skall ta vägen. denna smärta man kommer att få genomlida med gastic bypass är det värt det?? Om jag ändå inte ser ett ljus på andra sidan tunneln???

Rosa kista, eller den svarta mmmm nått jag skulle kunna tänka mej faktiskt kolla här

Jag har anmält mig till det vita arkivet för att planera min begravning så att Fredrik slipper att göra deet sen, anmält mig till donationsregistert så det är oxå klart. Men skall jag ens tänka så här eller skall jag bara vara inställd på att detta kommer att funka och släppa allt vad har min egna död att göra eller skall jag planera ifall nått skulle gå fel?

Min familj är mitt allt så självklart skall man tänka possifivt men, det finns ju ändå ett men....

Och vem förutom min familj skulle sörja...???

skulle du komma på min begravning om jag somnade in???


Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Kära älskade Sofia! Jag förstår att du oroar dig.

Men du måste nu tänka framåt och det är ju faktiskt din läkare som vill göra detta. Aldrig att du skulle få göra en sån op. om han inte har ett syfte med det. Så fram med ditt vanliga glada humör och slappna av. Tänk inga såna tankar mera, för de gör inte gott för hälsan.

Att ha det Vita kuvertet klart och även hur man ställer sig till donation, är bra och visar bara på omtanke mot de anhöriga. Sånt gör många människor klart i förväg, även om de inte ska op.

Varm, lugnande kram till dig från mig.

skriven

Kommentera inlägget här :