Om man ändå kunde dricka kaffe

Hej Alla

Idag glömde jag att få med mina koffeintabletter hemma idag. Gissa om paniken kom när jag kom till jobbet och upptäckte det. Skit oxå..även glömt mitt druvsocker..WTF

Min leversjukdom gör ju att jag är så otroligt trött. Ständigt trött som en zombie. Orkar inte lyfta huvudet ifrån kudden utan dem och skulle lugnt kunna sova bort hela dagen. Men det är ju inte så lätt när man har tre barn och heltidsjobb. Men utan mina små piller orkar jag knabbt svara i telefonen. Vilket inte är det bästa eftersom mitt jobb består av att prata i telefon.

Sitter och tänker om jag skall ta mig en kaffe. men jag tycker ju inte om kaffe. Är ju kvar i saftåldern enligt min sambo. Skulle jag blunda nu så skulle jag somna in sött och sova i timmar



Nån som har nått förslag på vad man kan göra för att bli pigg utan kaffe???

Kommentarer :

#1: Hannah

Har du testat sånna där socker tabletter...? Dextrosol menar jag.. Vad jobbar du med? Har ju precis börjat läsa din blogg:) Hoppas det går bra för dig på jobbet idag utan dina tabletter nu då ända!! Kraam

skriven
#2: Bibbi

ja det är inte lätt.... tror dock att din sjukdom gör det väldigt svårt att "bli pigg".

prova med bara lite kaffe... är ju trist att vara kvar i saftåldern, menar jag...ha..ha..

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :