Nu när löven har fallit

Hej Alla


Idag är ju dagen jag inte tar några upppiggande mediciner så jag om jag fick skulle jag sova mig igenom detta dygn. Vaknade vid 8 gick upp och sen somnade jag in igen vid 12 och sov till kl 3. Så himla trött.

Om jag fick bestämma skulle jag lägga mej ner och sova igen men det går ju inte. Fredrik är så snäll att han låter mig sova. Han tog ut barnen så att de kunde leka i lövhögar medans han själv krattade löv på tomten.

Lövhögar på vår tomt



Det vart en hel del högar. För mycket löv är det. Barnen tyckte var jättekul att hoppa i dem så de kom in som små skitgrisar men det är bara att tvätta kläderna så blir de fina och rena igen.

Barnen fick mellanmål när de kommit in och medans jag plockade ihop kläderna för att tvätta dem så vart det totalt tyst. Antigen är det hyss på G eller så sover de. Benjamin var den enda som var vaken och de två små sov som små söta änglar. Det är då man vill bara gå fram och pussa på dem men man får hejda sig eftersom man vill ju att de skall fortsätta sova så man hinner med lite saker här hemma medans de sover.

Min puffa



Dessa kort lyckades tas imorse, så jag lägger upp dem =)

Nu skall jag fortsätta med att städa och tvätta. Så att jag hinner lite innan mina små troll vaknar igen och stökar till det man nyss städat.

Fler barnfamiljer som har det så?? Ni städer och de stökar ner på 2 sec???

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :