natten har varit jobbig

Bu nör jag skriver är kl 03:30 och jag skall åka ivög till stockholm om några minuter.

Theo har ftt bada två gånger inatt eftersom ghans febber inte vill släppa Fick sist ner den till 39,7 nu vid 02:15 så jag hoppas att den inte stiger mer under natten. Fredrik skall ringa vårdcentralen direkt nu på morgonen och han skall försöka komma in igen eftersom febern inte släpper.
 
Jag är så nervös att jag inte vill åka men jag måste ju. Så jag hör av mig igen när jag kommer hem ikväll.

Fy va orolig man m¨ste vara för sina barn.

Men nu förstår jag min mamma lite bättre.

Hon s till mig.

-Du kommer att veta hur mycket jag älskar dig när du själv får barn. Ja nu vet jag mamma...

Tack för alla stöttande ord.

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

FöRSÖK ATT VILA LITE NU NÄR DU KAN, VÄNNEN....

Och lycka till idag.

Kram.

skriven
#2: Marika

Stackars lillkillen! Skulle varit orolig jag också om Viggo varit så dålig. Hoppas trots allt att allt går bra i Stockholm för dig.

skriven
#3: Hannah

Hur har det gått för er idag? Massa kramar

skriven

Kommentera inlägget här :