Jobbig natt

Hej alla

Inatt har vi haft en jobbig natt pga Theo haft jättehög feber. 40,2 grader hade han i natt kl 24 och fick självklart ipren för att sänka febern. Sen så vakade jag och min sambo i skift. Vi har tänkt på att han varit dålig på maten de sista dagarna men ändå fått i sig lite. Igår somnade han på pappas arm redan vid 18. Men han kändes inte alls så varm. Men inatt när Fredrik hämtade in honom till oss var han jättevarm och slö. Så vi höll ett vakande öga på honom i natt som sagt och det känns verkligen idag när man måste vara allert på jobbet.

Ringde hem nyss för att kolla hur han mådde. Han hade visat att han ville ha lelle så det e ju ett bra tecken.

Theodre har för överigt namnsdag idag  så ett grattis till dig min gullunge. Mamma kommer snart hem och pussar på dej.

Sen har jag även fått reda på att jag arbetar nyårsafton och nyårsdagen. Hur kul e det??? Så då måste man kanske planera om det man hade planerat in :( typiskt....

Kramis

xoxo

Kommentarer :

#1: Marika

Hoppas han kryar på sig! Jobbigt med sjuka barn. Viggo är förkyld men hade ingen feber så fick gå till dagis idag då han är pigg. Själv är jag seg i huvudet av förkylning och brist på sömn. Skönt när man pluggar hemma och kan arbeta i sin egen takt. har i och för sig en uppgift med deadline imorgon men lugnare än på jobb i alla fall. Ha det så bra!

skriven
#2: Sosso

Skönt att ta det lugnt fram men att ha huvudvärk är jobbigt vart man än befinner sig :(.



Vad är det du pluggar nu då???



kramis

skriven
#3: Marika

Pluggar svenska som andraspråk. är intressant men stressigt när man ska lämna in hemtentamen. men så är det alltid. Vet hur det är att jobba helgdagar sedan min tid i vården, inte kul när alla andra är lediga.

skriven
#4: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv ; Måste varit Erik du hört då, och han är riktigt bra :D

skriven
#5: Tant Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från Kalasbolaget =)

skriven

Kommentera inlägget här :