Skriver du snabbare än mig?

Hej

Jag sitter ju varje dag och kollar runt efter roliga saker att göra på internet och hamnade på en sida där man kan testa hur snabbt man skriver.

Till Speedtestet

Men tävlar helt enkelt hur snabbt man skriver. När man kommer till sidan får man välja vilket språk man vill skriva på. Jag valde svenska. På sidan dyker det upp flera olika ord och du skall skriva dem så snabbt som möjligt, gärna stava rätt också. När orden är slut dyker det upp fler. Du har en minut på dig att skriva så många ord som möjligt. och du får resultatet direkt. 

Är du en bland världens snabbaste maskinskrivare?

Jag fick:

You reached 153 points, so you achieved position 153256 of 249534 on the ranking list

You type 190 characters per minute
You have 26 correct words and
you have 0 wrong words


26 words

Speedtest




Kramis

Kommentarer :

#1: Anonym

Bra gjort... fast jag var visst snabbare, haha, 45 ord i minuten, 2 fel..

skriven
#2: janne

Hej.

Här kommer ett ordspråk.

När janne skriver står blixten stilla.

skriven
#3: Angelika

hihi, jag testade med.. 50 ord.. :)

skriven
#4: Sosso

hehe...jag testade enbart en gång..får väl testa igen....

skriven

Kommentera inlägget här :