size cero

Hej

Jag har tänkt på en sak efter tt jag såg en dokumentär ang size cero eller våran stl i sverige stl 32.

Hur snyggt är det egentligen, de får ju verkligen svälta sig själva för att se ut som de gör och de kämpade verkligen emot sin drift till att vilja äta. Ändå är detta det idealt som kvinnor vill ha, för att vara mormal eller lite mullig går inte att vara i detta samhälle.

Vad tycker du...snyggt eller fult?

Size cero

   



  




Bilderna fick jag skickat till mej via mail...så jag vet inte vart de kommer ifrån


Jag undrar hur de mår....

Kramis

Kommentarer :

#1: Susanne

Usch, jag såg oxå den dokumentären. Helt sjukt! Frågan är om tjejerna på bilderna fortfarande lever längre? Tragiskt..

skriven
#2: Veronica

men usch! jag fattar inte att det faktiskt finns folk som VILL se ut så =/

skriven

Kommentera inlägget här :