Rosengård!!!

Hej Allihopa!


Rosengård


Jag fattar inte hur det kan ha gått så långt som det gjort i Rosengård. Och nu pratar politikerna om att de vill införa utegångsförbud..

Mehhh

Vad tänker de med egentligen???

Vi lever i Sverige. Inte i tyskland på andra världskriget, där de hade vakttron och taggtråd för att hålla folk inne.. För det första är det inte bara i Rosengård det är eller har varit så här. Finns fler ställen där det har urartat.. Men det politikerna missar skulle jag tro är att de är de själva som skapat detta.

Om man tar bort allt och lämnar inget kvar så blir det som det här, stor brottslighet och en himla massa arga människor som fått nog.

Själv tycker jag ju att man skulle kunna uttrycka sig på annat sätt än att bråka och förstöra men jag vet ju inte om de försökt en annan väg innan. Och de anser att detta är sista utvägen. Men att införskaffa detta är ju som att de försöker skapa ett getto i Malmö.

Börja agera rätt säger jag bara..ifrån första början och inte komma in när det är försent.
 
Att försöka laga nått som gått sönder i 1000 bitar kan vara väldigt svårt

Over and out

Bild hämtad ifrån google

Kommentarer :

#1: Jenny

Jag tycker att det är synd att lärare är så ovetande om en sån vanligt " sjukdom " som dyslexin är nu för tiden. Man blir rent ut sagt idot förklarade någon jag jag hatade. Men på skolan jag går nu är det mycket bättre oc hdet är jag glad för :)

skriven
#2: Anonym

ohh tack :)

skriven
#3: Maja

Hej fin blogg :D!

Ska vi följa varandra på blogglovin?

skriven
#4: miahmariah

Hejsan. Javisst kan vi göra det. Jag har lagt till dig på bloglovin nu. Jag har fullt upp just nu så jag är lite dålig på att läsa bloggar för tillfället. Men jag får kanske lite mer tid för det snart.

Ha det gott

skriven
#5: Kadri

sålde förut på marknad, men just nu går det inte med 3 barn. Minsta är ju bara 4 månader. Säljer lite hobby saker på Tradera.

Det mesta till mina barn o till huset köper jag från USA eller England via bekanta eller på nätet. Tycker också att loppis är jätte kul.

skriven
#6: fanny

ja jag har tagit den själv :) allt bra?<3

skriven
#7: Julia

sv: Ja den luktar vödigt gott. Ha en bra dag Kram <33.

skriven
#8: Julia

Jag menade Ja den luktar väldigt gott Kram <33.

skriven

Kommentera inlägget här :