Mera målar projekt jag har på G

Hej

Jag håller nu på att målar mina småttingars bord. Evelyns bord går i prinsessoernas tema och Theos är det blixten =).

Evelyn tittar på sitt bord

Evelyns bord i närbild

Jag målade ljust för hand med blyets direkt på bordet, när jag vart nöjd så började jag fylla i det med färg. Jag målar på den fortfarande lite då och då eftersom det krävs flera lager för att de skall bli som jag vill ha det. Sen hinner jag enbart sitta i max 30 min när jag väl sätter mig eftersom barnen gärna vill vara med så slutar det ofta med att vi målar på vanligt papper och leker istället.

Theos bord med blixten macqueen

Som ni ser är den inte klar på långa vägar. Men det är en börjar ialla fall. Men det kommer att ta ett tag innan den når sitt mål. När jag sen blivit nöjd kommer jag att lacka dem så att de klarar av slitage.

Ångrar lite att jag valde rött till flaggan men det får gå

Nå? Vad tycker ni?

Kramis

Kommentarer :

#1: Emelie - EmeliesPlace

visst kan vi prenumerera på varandras bloggar :) jag lägger till dig nu!

skriven
#2: Förvirrade morsan

Oj, vad duktig du är! De blir jättefina :D

skriven
#3: Marina

Skitsnyggt. Får jag anlita dig? Är såå dålig på sånt där, även till väggarna. Du får pengar eller nåt annat i utbyte.

Själv är jag magsjuk, därför jag kan inte träna nu. Fy vad hemskt det är.

skriven

Kommentera inlägget här :