Gråter trots att jag inte kände dig

Hej

Det finns många hemskeheter här i livet man inte önskar att nån annan skall få uppleva.

Jag kände inte familjen, kände inte den lilla starka kämpen som idag inte längre finns ibland oss. Jag skänker dig, lilla Tim min tanke, Din famlij min styrka att orka kämpa vidare. Även din bror Johan styrka att kunna leka och skratta utan dig som lekkamrat.

Att se sitt barn att ha ont, tyna bort framför ens ögon och känna denna hopplöshet att inte kunna trösta för jag kan inget göra, vill jag aldrig behöva uppleva.

Du kämpade emot cancer men den vann över dig. Igår Torsdagen den 7 Maj kl. 22.10 så lämnade Tim sin familj för att resa till himlen.
Du var älskad utav många, finns i mångas hjärtan och du omfamnar alla varje gång vi tänker på dej. Du lever vidare, du finns, man kan bara inte ta på dig längre. Det som gör att man känner en sorts lättnat är att du inte längre har ont och lider, för där du nu finns, vet vi att du är väl mottagen och får skratta och leka igen.

Jag har lyssnat på din låt Tim flera gångr och gråter varje gång. Du var verkligen en kämpe och du gör mig stark i min egna kamp emot min leversjukdom.

Tack för att jag fick dela en tid av ditt liv..tack för att du fanns

Vi är säkert flera som sett och kunnat läsa om honom i aftonbladet och börjat följa hans resa redan då men för att läsa mer om Lilla Tim och hans familj, ge dem ert stöd och han lillebror klicka dej vidare här Hans egna hemsida här




Vi borde inte ta det förgivet att varje dag kunna pussa och krama våra barn och våra käraste. Ta vara på den tid ni har och bli inte arg för småsaker. Vi alla har vår tid på jorden, ta hand om den inte släng bort den på struntsaker.

Nu har jag ställt ett brinnande ljus på bordet som brinner för dig Tim och din familj.

Tänder ett ljus för Tim och hans familj

Om ni vill skänka en gåva eller läsa mer om cancer gå tilll barncancerfondens hemsida klicka här

En stor Kram och massor utav pussar till er alla

Kommentarer :

#1: Linnea

Joo det är en staff. Eller ja han har 12,5% Amstaff också :)

skriven
#2: C A T T I S . G U S T A F S S O N

SV: tack :D

skriven

Kommentera inlägget här :