Benjamins rum

Hej

Väggmålningen jag gjort på enda sidan av rummet
Väggmålning med Peter Pan som anländer till Landet Ingenstanns

Tänkte lägga ut bilder ifrån mobilen jag tog idag. Skall ta med min andra kamera sen för lite bättre bilder men eftersom det är folk som frågat om jag inte kan lägga ut lite bilder på mina barns rum så gör jag det nu,

Börjar med Syrsas rum. Temat går ju inte att missa...Peter Pan

Bild på skeppet som Fredrik har byggt
Fredrik byggde ett stort sjörövarskepp i rummet. Syrsa sover uppe vid rodret.

Det man inte ser på bilden är att under bilmattan finns ett hemligt rum som man kan leka i och sova.

Peter Pan med Tingeling kämpar emot Kapten Krok Kapten Krok och hans pirater
Peter Pan med Tingeling kämpar emot Kapten Krok

Fängelsehåla  Klättervägg

Fängelsehåla och klättervägg är ett måste

Nååå vad tycker ni? tror ni att barnen tycker det är kul att leka i detta rum ??

Kramis

Kommentarer :

#1: Anonym

Kanon bra gjort! verkar lyckat...

Törs man fråga vad det kostar? vi som aldrig har några pengar, suck...

Skulle vilja göra nåt roligt på barnens väggar.

skriven
#2: Laila

gud va mysigt rum. kan tänka mig att barnen var väldigt glada =)

skriven
#3: Alexandra

Gud vad snyggt. Så där skulle jag också vilja ha =)

skriven

Kommentera inlägget här :