En sur Sosso

Hej

Igår pratdes det med sjukhuset igen. De ville att jag åter igen skulle åka in till akuten för att kollas upp. Eftersom jag inte kan behålla någon mat.
-Nej, nej och åter nej sa jag.
Jag var där inne förrförra helgen för exakt samma sak, som de vill att jag skall kollas upp för idag. Det enda som hände då var att jag vart 300 kr fattigare. De sa att jag var dålig...JA , vad skall vi göra åt det då? Inget tydligen, för sen gjordes inget mer. Jag fick åka hem i det skick jag kom dit, utan nån hjälp alls. Så jag VÄGRAR åka in igen enbart för att de skall åter igen säga att jag är dålig.

FÖR DET VET JAG REDAN!!!!!!!!!!!!!!!
.

Idag är det studiedag på dagis och alla barnen är hemma. Vi sitter just nu och målar. Tydligen tycker inte Evelyn om våra tapeter eftersom hon lyckats att lägga till en färg på väggen. Så nu är det svart, grön och den nya färgen hon la på alldeles nyss..rosa.

Kramis

Kommentera inlägget här :