Varm och en väldigt jobbig dag!

Idag har jag då inte gjort mycket. Sitter i min soffa och försöker komma på nått vettigt att göra. Men när man inte kan röra sig så är det typ omöjligt att göra nått som en klassas som vettigt.

As varmt är det oxå vilket är kul för alla de som kan vara ute och njuta av solen. Inge kul om man inte ens kan ta sig till ytterdörren

Ialla fall

Hoppas att ni andra har fått ut nått utav er dag mer än vad jag har. Jag har bara suttit i telefon med facket, min arbetsgivare, försäkringskassan och läkaren som tog emot mej efter min skada skedde.

Jag kommer att vara hemma imorgon ialla fall och resten av veckan. Tre av praterna säger att jag kan vara hemma medans en part säger att jag inte kan så jag litar på de tre som säger sig kunna lagen.

Nu när barnen kommit hem är jg glad över att evy är gosig. Så det jag gör är att ha henne i famen så gosar vi. kräver inte så mycket aktivitet ifrån mitt håll. Tur på den biten ialla fall.

Kramis

Kommentera inlägget här :