Lycklig?

Hej

Jag är så lyckligt lottad över att ha sån underbar familj. Friska barn och som finns vid min sida. En man som jag älskar och älskar mig för just mej. För den jag är.

Tänker på alla er som försöker starkt att bli föräldrar, er som mist era underbara barn.

Jag satt här och tänkte att jag önskade mig mer än vad livet skänkt mig men jag måste titta på mitt liv på ett annat sätt för att förstå att jag har det bra. Jag lever, har ett tak över mitt huvud och runt om mig finns människorjag äälskar och älskas av.

Detta är till alla er som behöver tänka om...livet är så mycket mer än saker och ting.




"Eliot was born with an undeveloped lung, a heart with a hole in it and DNA that placed faulty information into each and every cell of his body. However, that could not stop the living God from proclaiming Himself through this boy who never uttered a word..."

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :