Hemma hos min mamma på Morsdag

Hej

Min mamma


Vi var och firade min mamma på mors dag.  Mamma fick blommor utav mig och Anna.

Blommor till mor



Jag själv fick et par skor utav mamma och pappa i födelsedags present. Utav Anna och hennes familj fick jag 200kr i presentcheck på ica. Precis som jag bett om. =)



Det badades i massor...








Glassdags
Glass är gott, det tycker ialla fall alla barnen =)

Vi inviger poolen för i år. Tillsut var de flesta av oss i poolen och svalkade oss i värmen.




Vi hade en underbar dag

Kramis
Xoxo

Kommentarer :

#1: Anonym

Vilken underbar sommarbild på barnen. Vi älskar

dem alla! Kram från mamma!

skriven
#2: Mamma

Även de övriga bilderna är jättefina. Fint upplagt

och vilket minne av en solig morsdag!

Kram från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :