Födelsedagsfirande med utekväll

Hej

Igår var det dags att fira pinglan Angelika som blivit hela 27 år.



När jag kom dit skulle vi iväg direkt och köpa mat för kvällen. det vart kina. Men för att få maten åkte vi Linköping runt och hamnade i poliskontroller och åkte runt runt dessa envägsriktade gator. Efter alla om och men kom vi fram så gott vart det när vi väl fick maten i magen

Fixade till oss inför kvällen 

Fiaxde till oss innan de andra gästerna kom

Hon hade gjort en fin och säkert en jättegod tårta. Jag smakade inte ens, detta enabart för att jag inte gillar tårtor så mycket och det fanns ju massa annat gott som jag kunde rikta mina smaklökar åt.

tårtan


När vi alla kommit så sjungdes det för födelsedagsbarnet




Sen kom gästerna, vi vart tillslut fyra av varje.

Tjejerna...
Ifrån vänster: Linda, jag; angelika och karin


Ifrån vänster: Linda, jag, Angelika och Karin 

Killarna...
Ifrån vänster: Joakim, Hendrik, Daniel(kotten) Can (uttalas djann)
Ifrån vänster: Joakim, Hendrik, Daniel (kotten) Can (uttalas djann)

Joakim och Hendrik Can och Carin
 Linda & Angelika Carin & jag

På kvällen gick vu ut..efter 24 nån gång.


Det dansades en hel del, vi var på Sliver och Harrys



Kvällen måste jag säga var lyckad och vi alla hade jättekul.

Kramis

Xoxo


Kommentarer :

#1: cicci

va fina ni var =) ser ut som en toppenkväll. =)



lycka till i min bloggtävling =)



ha en trevlig midsommar =)

skriven

Kommentera inlägget här :