Min lilla flickelicka

Hej

Idag är det en underbart skön och varmdag. Solen skiner och himlen är blå. Ja då sitter en annan inne framför tv:n och datorn. Jag har ju som sagt gjort illa foten så jag har inget val.

Inatt har min lilla flickelicka sovit över hos sin farmor Bibbi. Hon skall stanna där i en vecka och skämmas bort och ha en liten semester ifrån oss hihi...Jag vet att hon är i goda händer men en mamma som man är ringer jag o kollar lite på kvällen om allt gått bra.

Benjamin sa att han sakande henne direkt när vi kom in i bilen och när vi kom hem. va söt han är...
Men jag vet att hon kommer att ha det kul så visst saknar man sitt barn när det är borta men vi ses ju snart igen och när man vet att hon bara njuter så finns det inget att oroa sig för.

Kommentarer :

#1: Lina

Supersöt! :)

skriven
#2: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha jaa det ska jag :) I Frankrike

skriven

Kommentera inlägget här :