Gårdagen =)

Hej

Igår va vi på bio. Vi såg harry Potter och halvblodsprinsen =)



Den va väldigt bra men som alltid är böckerna mycket bätte. Det var jag Amellie och Benjamin som gick. Benjamin somnade på bion så han va väldigt trött. Den va ju 2 h 30 min lång och började kl 19. Så det var ju längre än vad han brukar vara uppe så det var helt förståligt. Vi fick skjuss uatv Martin, vår granne ner och hem så han kom och hämtade den sovande lilla prinsen efter 1 timme. Men jag och Amelie stannade kvar och såg klart. Hon tyckre den var jättebra men lite läskig när det var en scen vid sjön. Tur att hon kan läsa för den va på engelska.

På dagen var vi nere på stan och handlade lite skönhetsprodukter för vårt egna hemmaspa. Barnen badade och vi la masker och fixkade våra naglar. Kommer bilder på det sen...

Idag vet jag inte rikigt vad vi skall göra för det öser ner..Så minigolf som va inplanerat blir ju inte av.

Sen nu är ju kl över 10 och Amellie sover fortfarande..herre hur länge sover de på dagarna :P

Nu skall jag börja planera vad vi skall ha för mat till lunch.

hörs senare..kramis på er

Xoxo

Kommentera inlägget här :