Nu är vi alla samlade

Hej bloggisar

Nu har min systers barn kommit, och vi skall bara ha en lugn kväll. Imorgon skall vi åka och bada och ha picknick med oss. Klämma in lite minigolf är det oxå tänkt. På kvällen är det inplanerat att vi större barn skall gå på bio.

Min syster och hennes son Jonathan
Jonathan 10 år


Amellie 8 år


Det är första gången som de sover över här utan sina föräldrar så vi hoppades på att det skulle gå bra.
När deras föräldrar åkt hem var vi ute och lekte ett tag sen vart det filmtajm med chips =)

Jonathan  

Nattingen gick bra vi läste spöketlaban som barnen själva valt.Men sen kom vi tyvärr inget längre. Jonathan vart lite orolig och det hela slutade nu med att hans pappa är påväg hit igen för att han skall få komma hem. Inte lätt inte när man skall sova borta för första gången. Men Amellie är en tuff brud, så hon stannar kvar och så hon kommer att dela rummet med Bernjamin imorgon.



Med dessa söta bilder på barnen skall jag nu säga god natt mina vänner så hörs vi imorgon

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Linnéa

Ja, du kan få skicka in bilder på barnen och vara med i min tävling :))

skriven

Kommentera inlägget här :