Mina gudbarn kommer idag =)

Hej

Idag kommer min systers barn för att stanna över helgen. Hoppas att det blir fint väder så att vi kan bada lite. Vi tjejer skall ha ett litet hemma spa. Vet ju att lilla Theo oxå kommer vilja vara med på det. eftersom allt Evy gör, gör han. Han e så söt där han går runt med sin rosa väska på armen oh rosa hatt på huvudet.

Min sambo bad mig att nästa gång jag är ute och shoppar att hitta en blå väska eller svart som han kan ha. Men jag sa att han e ju så söt när han går runt med sin rosa väska och det är ju inget som påverkar hans läggning framöver hihi.
Skall ta ett kort på det så ni får se hur söt han är.

Igår satt jag och kollade på gamla videofilmer som Fredrik fixat över digitalt. Såg Evelyns födsel och fy vad man grät. Får sånna lycklighetskänslor varje gång.

Sen så ser man hur lika Theo och Benjamin är. Evelyn säger att Benjamin är Theo hela tiden för det går knabbt att skilja dem åt. När Benjamins 1 årsdag visades skrattade jag till 1000. Gästerna kom i omgångar men alla var så gulliga att gå med på att på ig en líten patyhatt. Så man ser verkligen att vissa inte vill ha den på sig men har det ändå. Sen är de dem som gärna har partyhatten på ( ja det e du mamma och pappa hihi)

Nu skall jag väl börja planera lite vad vi skall göra i helgen hörs senare

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)

skriven
#2: Emma

Oh herre gud! Tänk om man ändá kunde förstá varför de fanns till. Hade gladeligen haft en sommar utan djur som bits och sticks :)

skriven

Kommentera inlägget här :