Vi tänder ett ljus för dessa oskyldiga barn...

Hej Allihopa!

Idag grät jag när jag gick hem ifrån jobbet. Kunde inte hindra mina tårar ifrån att falla.
I två dagar i rad har man kunnat läsa på aftonbladet hur föräldrar tar död på sina barn på de mest hemskaste sätt.

Ett par, styvfar och barnets mor  misshandlar sin 2 årig dotter till döds. Hon skall lära sig disicplin var styvfadserns motivering. 
HUR I FAAAAN kan man tro, att man kan lära en 2 åring disicplin. Hon sa inte tack tillräckligt mycket. Men Herre min skapare. Vad tror de. Hon var ju vara 2 år. Den där modern har inte rätt att få kallat sig mamma. Det är nått man blir kallad när man förtjänar det, inte vara nått man automatiskt är.
Modern säger sig inte vara lika skyldig till sin dotters död eftersom hon inte utgav slagen. Men i mina ögon är hon den värsta. Hon stoppade inte det, hon lät det fortgå. Hon skulle skydda sin dotter inte se på.Hon inte lyfte ett finger för att rädda sin dotter undan den grova misshandeln. Inte ens när Riley Ann, samtidigt som hon blev piskad, sa "jag älskar dig" till sin mamma slutade slagen. 
2 ÅR, hon är ju i min underbara Evelyns ålder. Hur kan man ens tänka tanken att göra nått barn illa. Allt för att hon skulle lära sig disicplin. FYY FAAAAN säger jag bara.
Detta är så jävla grymt. Dottern tog sig mod och säga att hon älskar sin mamma trots att hon blev slagen alltså usch nu rinner tårarna. och säkert med sina vädjande små ögon tittade hon på sin mamma. hon måste ju ha tänkt  "mamma varför hjälper du inte mig" . Vad är det jag har gjort för fel. Hon kunde ju inte förstå, en tvååring skall ju inte kunna allt heller. Hon ska skratta och vara lycklig.  

När jag kom hem möttes jag utav tre springades barn som omfamnade mej och jag ville bara krama dem i all evighet. När Benjamin sa jag älskar dig mamma. Började jag stortjuta. Och där satt jag med tre barn i famnen som höll om mig och sa
- Så ja så ja mammam det blir bra snart. 

GU VAD JAG ÄLSKAR MINA BARN.
Länk till artikeln
http://aftonbladet.se/nyheter/article4284833.ab

Och idag (29 januri) kan man läsa hur en pappa kastar ut sin 4:iga dotter ut över en bro. Dottern avlider efter det 58 meter höga fallet ner i Yarrafloden.  Om det nu var för att hon bråkade eller var jobbig på nått sätt kunde han väl stanna bilen och räkna till tio, Inte fan dödar man sitt barn för det.

Länk till artikeln

Fan en annan får ju bara dåligt samvete man höjt rösten, sen finns det människor som gör så här.

All denna grymhet som finns i världen skall man ju skydda sina barn och djur ifrån ont. För det är väldigt många djur som också far illa utav sina ägare. Jag undrar egentligen varför man gör så här. Är det för att kunna utöva att man har nån makt emot något som inte ens kan försvara sig. Undrar hur de skulle känna sig om de skulle nli utsatta för samma grymma behandlig. En tand för en tand. Jag kan förstå de föräldrar som tar lagen i sina egan händer när något hemskt hänt deras familj.

Måste till jobbet nu men jag kommer att tänka på dem och så tände jag igår ett ljus för dessa stackars barn som föddes i fel familj.

Skänker också denna låt åt dem...och till mina älskade barn




Somna in sött i min trygga famn älskade lilla barn. Mamma skyddar dig

Kommentarer :

#1: Bibbi

Hej vännen. Det finns så otroligt många sorgliga öden, fler än dem man får läsa om i tidningarna.

Hoppas att alla dessa "monster" som plågar barn och djur får ett straff som heter "duga". För mig finns det inga som helst ursäkter för att behandla barn och djur på detta sätt. Endast väldigt svaga "stackare" njuter av att utöva makt emot värnlösa. Fy och usch!!

skriven

Kommentera inlägget här :