Nu kommer det musik till min lilla blogg...

Hej Allihopa!

Sitter och lyssnar nu på en massa bra musik på youtube. Kom då på varför inte dela med mig till er andra vad jag gillar att lyssna på..

Vi alla har ju olika musiksmak, tur e la det :P. Men om ni gillar det jag lyssnar på, kommer ni nu kunna här varje dag få lyssna på en ny låt som jag gillar. Det kommer att vara allt ifrån himmel till jord. Man kan skratta eller gråta.

Men man kan inte komma undan med att musik inte berör. Den kan göra den mest deppiga person att bli glad inom några sekunder. För att den väcker upp glada minnen man hade just till den låten. Detsamma dock fast omvänt, man kan bli peppig på två röda men som sagt, musik är nått jag inte skulle kunna leva utan i mitt liv.

Jag gillar mest vocaltrance och framför allt Dj Tiësto...det han gör själv o de han sammarbetar med och gör olika mixar.

Har ju en hel del andra favoriter också så klart:

Inom Trance:
* Delerium
* Paul Van Dyk
* The Thrillseekers
* Faihtless
* Ayla
* Above And Beyond
* iio
* Armin Van Buuren
* Lange
* ATB
* Tina Cousins
* Fragma
* Super 8 and tab
*  Signum
* Blank And Jones
*  Markus Schulz


Så jag 
introducerar här med min förtsa video: Min låt för dagen..


Tegan And Sara - Back in your head (DJ Tiesto Mix)





Lyssna och Njut

Kommentera inlägget här :