12 jan- Min underbara man...

Idag har jag faktiskt mått väldigt bra. En ny vecka, ta nya tag. Jag har haft det lite jobbigt ett tag med alla tankar som
bara springer maraton i mitt huvud så fort jag försöker sova.
Kan ligga i timmar och bara tänka på hur framtiden skall bli för min familj och barn. För att försöka börja tänka på annat ligger jag och lyssnar på hur min sambo och son (Theo) ligger och snusar när de sover. 
De e så fina, mina pojkar. Just love them..

Igår när jag mådde som dåligast så kom Fredrik (som varje kväll dock men det kändes extra gossigt igår), och lades sig i sked när vi skulle sova. Att få känna honom nära och få dem värmen och kärleken han ger är så underbart. Då försvinner  alla bekymmer man kännt under dagen och vi tillsammans kan klara av alla hinder som kommer i vår väg.
Förutom min mamma är han det bästa som kommit in i mitt liv.  Hade han inte gjort det hade jag inte haft mina underbara barn Och jag kan inte tänka mej en dag utan min underbara familj...


 

Jag älskar dig, min Fredrik



 

Detta är min underbara sambo Fredrik

Kommentera inlägget här :