Utmanad Utav Bibbi

Hej!

Jag har fått två utmaningar att utföra. Inte visste jag att det fanns nått sånt här på inom bloggvärlden. Men det borde jag ju ha förstått att det fanns.  Jag skall utföra dessa men inte skicka dem vidare. Eftersom jag vet att detta inte uppskattas utav alla. Jag själv  tycker att det var väldigt gulligt utav min svärmor att utmana mej, kul ju!

Alltid när jag får kedjebrev i min inbox så skickar jag det tillbaka enbart till den som skickat det till mig dvs jag skickar det inte vidare till en annan vän. Detta pga att flera jag känner e så emot kedjebrev att de spyr på det. Flera utav breven man får går har man redan fått 50 ggr innan

Blev utmanad av min svärmor Bibbi.

REGLER FÖR UTMANINGEN.


Gå in i mappen "mina bilder".
Gå till den 6:e mappen och välj den 6:e bilden.
Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden.
Utmana 6 pers. och tala om för dem att de är utmanade.

Här kommer min bild. :

Kommer att lägga in en bild när jag kommer hem, är på jobbet nu


Sen kom det en utmaningn till.
Blev utmanad utav Bibbi även där.

4 Favoritprogram: Prison Break. Grace Anatomy, Vänner, Gilmore Gilrs

4 Saker jag gjorde igår: Shopade lite på stan, arbetade, bloggade, spelade travian

4 saker jag ser fram emot: Vårt bröllop, gå ner  i vikt till 58 kilo, att kunna få se mina barnbarn, se världen

4 favoritresauranger: Thai Hoa har ingen mer

4 saker på önskelistan: Att ingen i min närhet drabbas av livslånga sjukdomar, att jag får ha de jag älskar nära mig hela mitt liv, att leva lycklig ihop med min Fredrik livet ut och sist men inte minst: vinna pengar


De jag utmanar: Ingen

Kramis

Kommentera inlägget här :