Trött, så trött på detta nu......

Hej

Som ni ser har jag inte skrivit på ett tag. Jag har varit väldigt ledsen och nerstämd.
Att jag inte mår bra vet ju de flest utav er nu. I fredags var jag på sjukhuset och gjorde en massa prover och gjorde magnestiskröntgen. Den gav inget resultat och mina värden blir bara sämre. Och nu är de själva väldigt oroliga på vad som kan vara fel eftersom de inte källan på vad felet kan vara. Det skall tas en massa nya prover nästa vecka igen.

Jag är ständigt trött och orkar knabbt sitta upp på jobbet och utföra mitt jobb. Så fort jag kommer hem så lägger jag mej på soffan och somnar när barnen har lagts. De på sjukhuset säger att jag skall kämpa på och hålla humöret uppe men hur skall man kunna göra det när kroppen bara arbetar emot en.

En Ledsen Sosso

Kramis på Er

Kommentarer :

#1: BIBBI

ÄLSKADE VÄNNEN! Jag tror att du och Fredrik behöver ett ordentligt samtal med din läkare! Så här kan ni inte ha det! Du behöver bli sjukskriven och få vila.

Säg till om jag kan göra något för dig.

Älskar dig. KRAMAR från oss.

skriven
#2: Marina

Oj oj kära Sosso... vad jag tänker på dig!!!!!

och undrar förstås vad sjutton som är fel

skriven

Kommentera inlägget här :