Lördags Morgon!

Heej!

Det är lördags morgon och mitt huvud känns så tungt...Jo jag sa det e lördagsmorgon och mitt huvud känns så tung...Huvudvärk har jag oxå :(

Somnade inte förrän 03:00 igår. Då var det sista gången jag såg på klockan ialla fall. Väntade på att Fredrik skulle komma hem. Jag kan inte somna förrän jag vet att han e hemma. Har alltid varit så. Så när han arbetar kväll och kommer hem vid 01:00 på natten i veckorna väntar jag snällt på honom. Då kan jag somna när han är tryggt hemma igen. Så orolig att det skall hända honom nått när han går hem mitt i natten. Försöker smyga in reflexer på hans kläder och väska men han tar bort dem. varför vet jag inte men han tycker inte de e snygga så då vill han inte ha dem på sig. De fyller faktiskt en funktion om han inte visste det. Att de inte är snygg spelar ingen roll. Du skall synas när du går när i mörkret. Så det så min älskling...

Just nu ligger han o sover. Han var go och glad när han kom hem vid 03:40 typ. Han hade haft det trevligt så det va kul att kvällen vart lyckad.


Vet inte riktigt vad vi skall göra i helgen. Jag hade gärna velat fixa till det med biblioteket vi bygger och Theos rum. Men det kräver pengar och det gör att vi får vänta med det. Alla rum vi har byggt om hittls till har vi sparat och sen byggt. Huset är ju så stort att man kan sova i en annat rum medans det fixas. Vilket är bra utan att man störs utav byggandet.



Åhhhh glömde ju skriva i veckan att Theo sagt Mamma ordentligt för första gången. Det hände i tisdags den 3 feb. Jag säger att det är första ordet han säger men Fredrik säger att pappa är det första ordet han sagt innan mamma. Jag har inte hört det men kan nog stämma eftersom han e så otroligt pappig. Jaghar ju hört honom "sjunga" så fint..så som ahhhhhh...laaaaa..baaaaa..baaaabbaaa osv men ett ordentligt pappa har jag faktiskt inte hört. hahaha nu när jag sitter o skriver hör jag hur Theo säger pappappa...så JO han kan säkert sagt pappa skulle inte förvåna mig att jag missat det :(.

Theo leker med julgranen
Bilden togs i julas, och Theo gillade verkligen att leka med alla julgransprydnader



Sitter nu med min blogg och leter efter bra låtar som jag nyss la upp. Mad World. Chattar på skype och msn ( Marika är det där för tillfället) och spelar travian.

Nä nu måste jag väl försökta ta tag i denna dag...börja städa eller nått så att det känns som att man gjort nått idag ialla fall.

Hmmm kanske väcka Fredrik...näää han får sova lite till...

Kramis på Er

Kommentarer :

#1: Bibbi

Kul att Theo börjat prata. Och så bra att kvällen blev lyckad för Fredrik.

Har du sett mina inlägg om era barn?

Kram från Bibbi.

skriven

Kommentera inlägget här :