Fredag!!!!!

Hej!

Idag skall jag på utbildning på jobbet. Det ska bli kul.Tycker att det är otroligt intressant att få lära mig nått nytt. Alltid kul att utvecklas.

Igår handlade jag alla hjärtans dags presneter till barnen och till Fredrik ifrån barnen. Jag själv köpte en bok til honom som han skall få den 15:e. För det är då vi firar 7 år.

Jga kan inte fatta att vi har varit tillsammans i 7 år redan. Skulle ju tro att känslorna för varann skall ha svalnat lite men icke. Jag e lika kär som innan och älskar honom så att det gör ont. Skulle inte kunna tänka mej en annan man i mitt liv.

Ikväll skall vi ha fredags mys, vi skall äta tacos. As gött. Fredrik köpte min favvosås. Så det ser jag fram emot att komma hem till.

Nu pratarjag med mamma i telefonen sen måste jag springa.

Ses senare vänner


Kramis

Kommentera inlägget här :