En heldag på sjukhuset

Hej

Igår var det en heldag på sjukhuset. Det som jag tyckte var läskigast var när jag fick ligga i en magnetiskröntgen. Man vart ju klastrofobisk ju. Fy va det lät och så kunde man inte röra sig en millimeter och man var totalt instängd. Skit äckligt. I 30 min fick man ligga där. Det som var lite jobbigt var att man skulle göra detta på fastande mage och eftersom jag har diabetes så självklart hade jag känning när jag skulle ligga där. Förstår inte riktigt hur man kan sätta den tiden vi fick med tanke på att jag faktiskt har diabetes. Min tid var 10:45 och jag var väldigt hungrig och var så skakig när jag kom ut att jag bara slängde i mej druvsocker.

Jag skulle till jobbet efteråt men klockan var nästan 14 när vi var klara och skulle åka till linköping skulle vi  vara där efter kl 15:00. Jag var så otroligt trött efterdagen så jag ringade och sa att jag stannade hemma resten utav dagen. Får ta nya tag  på måndag. Jag skulle ha jobbat till klockan 17. Hoppas att de har förståelse.

Denna låt får mej alltid på bättre humör, helt underbar


Israel Kamakawiwo'ole, is "Somewhere over the rainbow"...
Denna video visar hur han hedras på sin begravning
Iz the great!!!.... 
 





Kramis

Kommentarer :

#1: BIBBI

I det här fallet tycker vi helt lika, du och jag Sofia. Jag blev djupt tagen av hans vackra sång och den härliga miljön.

Tack för att du bjöd på detta.

Ibland märker jag att du och jag är födda i samma stjärntecken.

Bamsekram.

skriven

Kommentera inlägget här :