Alla Hjärtans dag!

Dagen kunde inte börjat bättre. Fick sova ut idag. Sov till kl 10.00. Ovanligt för att vara mej :P.
Sen gick jag och tränade, Tränade i 1.5 timmar ungefär. 
Fredrik fick utav barnen en nalle som det står världens bästa pappa på, en liten bok om pappor och ett kort Syrsa hade skrivit själv. Utav mej fick han ett kort med dikt i och en tidning motorsport :p.Det e ju tanken som räknas ;)
Nu på kvällen lagade jag god mat . Jag själv fick en fin ros och kärlekscheckar utav min älsking. Jag komemr att anväånda dem väl skall han veta. han har fått kärlekscheckar utav mej i tidigare år köpta och handmålade. han har aldrig använt sina. Men jag kommer allt använda mina. Syrsa ritade mej en v¨äldigt fint tecknig som nu sitter på kylskåpet.
Barnen fick nyköpta kläder.

Mormor Eva har tagit denna bild som togs sommaren 08 på min underbara son Benjamin Bilden är tagen utav mormor Eva sommaren 08 Bilden är tagen utav mormor Eva sommren 08.

Imorgon  firar vi 7 år. Jag har köpt en bok till till Fredrik och även en bok till mej själv som han får ge mej. Jag vet att haninte köpt nått eftersom vi sa att vi inte skulle göra det men jag kunde inte låta bli.

Nu sitter jag o spelar travian och tittar på melodifestivalen. Väldigt trött men jag skall försöka titta klart denna gång. Förra omgången såg jag inte klart utan somnade.

Jag e ju alltid trött o sover typ varje lediga minut jag har om barnen sover. Lite jobbigt faktiskt.

Imorgon förutom att ta hand om min man nästan hela dagen så skall jag oxå städa och tvätta ett måste när man har tre små troll som äter och skitar ner.

Idag när pluttan fick sin present ville hon ha Theos istället (trodde jag) och gu vad hon grät. Typ i 30 min om inte mer. De fick var sin tröja att ha när man äter och målar osv. På hennes var det Hello Kitty och Theos va det Nalle Puh som bebis. När jag sa att jag kunde köpa en till henne oxå visade det sig att det ville hon inte. Utan hon var nöjd med sin, det var att hon ville sätta på Theos hans tröja. När hon fick göra det vart allt frid och fröjd i lingonskogen igen. Hon har blivit som en liten mamma till honom. Hon kollar blöjan, ger honom vällning och kläder han skall ha på sig. Hon skall fixa allt och får hon inte det blir hon ledsen. Han är din dror inte din docka lilla gumman.

Hoppas ni alla får en underbar alla hjärtan dag, nu skall jag kolla film

Pussiluss  

Kommentera inlägget här :