Åhh vilka fina bilder svärmor hade!

Hej!

Eftersom jag inte har dessa fina kort själv på mina datorer hemma men ändå vill visa upp mina gryn har jag kopierat det direkt ifrån min svärmors blogg. Gå dit. Där kan ni läsa hur fint hon skrivit om sina barnbarn. Finns även fler fina bilder där om ni vill kolla in hos henne. Vill ju inte ta alla. 

Börjar med att visa helt underbara bilder på min minsting. Lilla Theodore.
Vi hade helt underbart väder den dagen så den fina bakgrunden  gör att han träder fram så fint.

En bild som vi tog i somras -08. På en grillfest vi hade som Bibbi och Janne. Han var så otroligt glad mitt lilla Tedde-
Åhh vad glad jag e

Bilden togs sommaren -08. Hos Bibbi och Janne

Sen har vi två väldigt fina bilder på min flicka Evelyn oxå.

Visst har en jag en helt underbart söt dotter...Stolt mamma
Visst har en jag en helt underbart söt dotter...Stolt mamma


Lika söt ledsen som glad, hon e lite bluýger men sen släpper det
Lika söt glad som ledsen



Sen har vi min älsta son Benjamin. Han e helt underbar storebror och son.  Tur att han var ett lätt barn som liten annars hade jag inte skaffat två till :P

Bilden tagen på Benjamin på en grillfest hos Bibbi och Janne  sommaren -08


Så här har ni de fina bilderna på mina barn. Kunde inte låta bli att kopiera dessa Bibbi :P. Och du skrivit så fint på din sida att man blir så rörd och glad.

Kramis på Er

Kommentarer :

#1: BIBBI

Hej vännen. Du får så gärna kopiera bilderna.

Tack för de värmande orden.

KRAMIS .

skriven
#2: jasmina

Sånna sötisar :)



Där har du min blogg, men den är tom nu :P

skriven

Kommentera inlägget här :