Lite blandat om helgen som varit

Ihelgen har jag varit på julkonsert med Hannah, bakat mörk julkola och fixat lite med gardiner här hemma.

Konserten va väldigt fin och det vart så oroligt mäktigt att höra alla dessa fina stämmer med orkester. Helt underbart. På kvällen gick hem till Hannah och spelade spel och snackade skit. Himla trevligt faktiskt.

Jag har bakat ocå en hel del denna helg

Bakar mörk kola

Vart en hel låda full med massa kola så det skall bli gött att ha till jul. Barnen tyckte verkligen om det och ville inte att vi skulle frysa in det.

Sen kom även Theodore´s fina gardiner upp oxå. Jag är jättenöjd.

I theodores rum hänger nu de fina gardinerna han fick av farmor Bibbi när han fyllde 2 år.

Eftersom jag inte tar nått upppiggande på helgerna är jag otroligt trött...så tyvärr kommer det nog inget mer ifrån mej.

jag har även varit dålig på att skriva i veckorna och samma gäller där, är för trött. Jag var och lämnade prover förförra veckan och de ringde igen i torsdags att jag måste göra nya. Mina värden är ju inte bra och det vet jag , och definitivt så känner jag det. För tröttheten håller på att ta över hela mitt liv. Vill bara sova när jag e vaken, inte lyfta huvudet ifrån kudden när klockan ringer. Vet att många känner så men detta är en sån enorm trötthet att det går inte att beskriva hur det känns. Har du varit riktigt trött någon gång så att ögonen värker och huvudet bara vill lägga sig ner och om du gjorde det skulle du kunna somna där du stod. Så är det för mej varje minut jag är vaken. Jag är så trött på att vara trött....

En låt jag verkligen tycker om att lyssna på och bara somna in till är denna

Vinter i gamla stan heter den



denna låt får bli avslutningen på mitt inlägg.

natti och sov så gött

kramsi

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Du är beundransvärd som kämpar så tappert! Du ska ha den största guldstjärna som finns!

Kul att det blev så bra med gardinerna.

Var rädd om dig, min vän!

Puss och kram från Bibbi.

skriven
#2: Bibbi

Ett tips....

Kolla på fredagsbloggen. En tjej från Norrland som skriver så jätteroligt, man skrattar åt hennes uttryck och dialekt, för det är så äkta. Jag längtar till varje fredag då jag ska få bli bjuden på veckans garv! Adress: http://fredagsblogg.blogg.se

skriven
#3: Tant Ulrika

Kikar förbi o tipsar om en ny tävling hos Tant med chans att vinna finfina plagg från en finfin barnbutik =)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :