Fan jag e inte sjuk :S

idag när jag vaknade så villejag verkligen inte gå upp. Det började dock mysigt. eftersom Theo inte låg imellan oss som han brukar göra vaknade jag av att få en ryggmassage utan min älskling. Mysigt som fan..

Sen började tankarna, orkar inte lyfta huvudet ifrån kudden..

hmmmm har jag

Ont i huvudet= Nej
Ont i halsen= Nej
känner jag att jag blrjar bli sjuk??= nej

Så då fick man ju inse att det fanns ju inget som gjorde att jag kunde stanna hemma.

Bara att palla sig upp och åka till jobbet. För att man är trött är ju tyvärr ingen ursäkt till att stanna hemma.

Kommentarer :

#1: Anneli

Hej igen, som jag skrev tidigare, så är det klart du får vara med i min filmtävling. Det enda du behöver göra är att svara på frågan och länka i din blogg till min och tävlingen.



Anneli

skriven
#2: N I L M A

Jag ville bara berätta att vinnaren i min tävling om en valfri väggtext är utsedd! Kika gärna in på bloggen för att se om det var just DU som vann =)



Ha en bra dag!

skriven

Kommentera inlägget här :