Det lilla äcklet

Hej Alla

Det finns en kille på mitt jobb som jag verkligen irriterar mig på. Vi har jobbat ihop i flera år och jag har aldrig tagit reda på vad han heter. Har inte brytt mej om att ta reda på det.

Jag kallar honom det lilla äcklet...

Jag brukar inte tycka illa om folk men denna person går mej verkligen på nerverna. Han har alltid så dum min i ansiket, går runt och gör ingenting förutom att ta kort på folk. Han går runt och tror att han är nått, så himla töntig ser han ut. Som en barnrumpa, omogen,stor med försmå kläder så man ser hans fula arsle hänga ut. Vem fan har sagt att jag vill se hans skåra på jobbet lixom

När jag tittar på honom känner jag sån avsky och vet inte varför. Men att han ser dum i huvet gör min avsky bara starkare. Ibland har jag fått känslan att bara gå fram och ge honom en rak höger.

Vet som sagt inte varför men det skall bli så skönt att slippa honom..

Nån mer som känner så för nån annan???

Kommentarer :

#1: BIBBI

Ha..ha.. det kanske blir det sista du gör på ditt jobb. Ger honom en rak höger! Ha..ha..du är för rolig.

skriven
#2: LINDAVIOLA

sv; AG är Artisktisk gymnastik. Så jag tränar dem i redskapen bom, hopp, barr och matta=).

skriven
#3: Julia

usch va sliskig! jag känner till en som är likadan :S

skriven
#4: Madicken

Hej!

Nu har jag tagit ut 16 finalister i veckans blogg.

Kolla om just du är uttagen! ;D

Är du det, så är det dax att ragga röster? ;)

KRAM

Madicken

http://conler.blogg.se

skriven
#5: marre

nej eller hur?! haha blev själv lite surprisad att jag hittade den där :)



låter som en jobbig kille, förstår hur du menar.. har ett par stycken jag själv stör mig på gaaanska mycket ;P

skriven
#6: A N N A ♥

SV: Jag har lagt till dig nu :) Så då kan du lägga till mig om du vill :)

skriven
#7: azraaaa

sv: tror du jag skulle passa i rött hår ? =)

skriven
#8: LINDAVIOLA

sv; man ska lära sig något nytt varje dag ;D.

skriven
#9: azraaaa

sv: hehe okej =)=)

skriven
#10: Josse

okejokej, har du lagt till mig nu?= )

skriven
#11: raghaad

SV; ja det var den filmen " its a boy girl thing2 o den är skitbra tycker jag haha :D

skriven
#12: Josse

okejokej =)

skriven
#13: Madde

sv: haha, du har en poäng, men det blev skrillor ändå ;)

skriven
#14: Nathalie

Nä det är inge vidare bra! Har gjort flera undersökningar men dem har väl aldrig riktigt kommit fram till vad orsaken är att jag drabbas så ofta. Denna gången drabbades jag ganska hårt dessutom. Men det går nog över snart :)

haha, tack antar jag ;)

skriven
#15: Daoud

Sv: Jora jag gillar svenska ELLE, men det är nog den enda.

skriven

Kommentera inlägget här :