3 Min ...Bahhhh

Hej Alla

På mitt arbete sitter jag inloggad via telefon. Så via den ser de min aktivtet och hur jag har mina raster och hur jag börjar och slutar.

Idag skall jag sluta kl 14:00 för att kunna gå på mina barns luciafirande på dagis. Mitt tåg går 14:30 och missar jag den så hinner jag inte tikll dagis i tid. Så jag bad om att få sluta 3 min innan för att hinna med bussen som går vid 14:00 utanför mitt arbete. Svaret vart nej... Jag måste alltså arbeta dessa 3 min.

De flesta brukar ju pauskoppla sig 5 min innan och sen logga ut. Så vad spelar det för roll att logga ner telefonen 3 min innan. Bahhhhh

Nej då får man ju olovlig frånvaror och inte betalt...

behöver jag säga mer....

Jag borde inte ens ha frågat ....=(

Just lovely !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer :

#1: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



..med TVÅ presentkort i potten!



Ha en toppendag! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :