Kalas friande hela helgen

hej

Min älskade dotter Evelyn fyller 3 år. Det firar med pompa och ståt.

Det kommer att fyllas på med som på kvällen eftersom jag måste lämna lite då och då. Kommer även kommer mera imorgon. För jag vill ta kort på allt fint hon fick och lägga upp. Har enbart hunnit med att ta kort på det hon fick utav sin mormor för de andra korten ligger kvar i kameran som jag inte vet vart jag lagt den just nu. Typiskt mej, mitt minne finns inte med mej utan jag glömmer allt så lätt :P

Leker med ballonger innan gästerna kommer. Hade blåst upp massor men de tog söner 25 st innan de kom så orkade jag enbart blåsa upp några till.

Min mamma, pappa och syster
Goda vänner

Vackra Susanne och hennes familj

Orkar inte mera idag

mer bilder kommer imorgon..kl är ju nu trots allt långt över 24 på natten. Borde sova

natti på er

Kramis
xoxo

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack för en härlig 3-årsdag Evelyn.Vilken god födelsedagstårta Sofia! Hoppas Evelyn och syskonen

fick en fortsatt trevlig dag med alla presenterna.

Puss och kram från mormor och morfar.

skriven

Kommentera inlägget här :