Grillat är gött

Hej hej

Idag har jag bakat bullar ..massor. Tog n ågra timmar men nu är det gjort. Om jag orkar skall jhag även göra mera imorgon men nu har jag till kalaset ialla fall.

Vi har idag varit och grillat hos Cilla och hennes familj idag. De bodde jättefint och vilket kök sen. Vill oxå ha ett nytt kök ju. Men men det får väl vänta i ett par år eller nått :(.

Vi har ju träffats flera ggr på Babysången men aldirg träffats så här förr. Hon är jätte trevlig likså hennes man. Deras son är en guldklimp så jag hoppas att man kan ses igen.  De bjöd på en enormt god blåbärsglass efter maten att jag tog receptet. Jättebra eftersom även Theo kunde äta den, vilket han oxå gjorde. Han mumsade i sig så glatt medans Syrsa tyckte det var bara lite gott haha. Det var ju som sorbet vilket gör att den var mycket kallare än vad han är van vid. Men jag tyckte det var jätte gott ialla fall. Vi tog med och kött och grillade men de stod för resten och vi hade väldigt trevligt. Glömde bort va det va nu men en himla god sås va det oxå. Så jag fråga om henne igen va det var får nått att blanda med.

Skall väl börja varva ner nu och bara slöa framför dumburken. Så hörs vi imorgon

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: minaya

Hej söta du!

Jag tänkte bara säga att jag bloggar från http://finest.se/minaya nu under min semester för där kan jag mobilblogga.. Kram

skriven
#2: Minaya

Haha, jag veeet. Patrik som gjorde håret var fantastisk. Jag bad om att få flytta in med honom, men han böt samtalsämne. Hahahaha



Tack söta. Vad glad jag blir att du gillar skivan.. Uppskattar ditt stöd!

skriven

Kommentera inlägget här :