På jobbet


Jag måste berätta ...

JAG VART SÅ OTROLIGT GLAD IGÅR OCH FICK LYCKORUS SÅ JAG BÖRJADE STORTJUTA ..

När jag sitter och äter mat så säger Benjamin
-Mamma, jag älskar dej.
Från ingen stanns hör jag hur Evelyn säger
-Mamma, jag älskar dej

Hon har aldrig sagt detta innan och så säger hon det för första gången på hennes födelsedag. Jag vart helt till mej och började gråta. Då kommer alla mina barn och kramar mej -Mamma gråter...Jag svara ja av lycka...Så vart det en massa pussar och kramar..

SÅ UNDERBART . VAD JAG ÄLSKAR MINA BARN. KAN INTE FATTA  ATT DET FINNS DE SOM GÖR SINA BARN ILLA. FÖR DET ÄR JUST DESSA STUNDER SOM GÖR ATT MAN GLÖMMER BORT DE JOBBIGA.

Eller vad säger ni??

Kramis

Kommentarer :

#1: BIBBI

O SÅ HÄRLIGT SOFIA ! DET ÄR I DESSA STUNDER TIDEN STÅR STILLA !

Jag unnar dig detta av hela mitt hjärta. Du är mer än värd att få höra såna ord från dina barn.

Puss och kram

skriven
#2: Anonym

Ja, visst är det härligt sånt där!! T.o.m Hugo har sagt det till mig, fast han menar iaf jag tycker om dig :-) Som sagt, såna ord och pussar och kramar behövs med tanke på att det finns jobbiga stunder med barnen också.

de är ju trots allt egna individer

skriven

Kommentera inlägget här :