Måndag kväll.

jaha..igår fick jag ju inget skrivet eftersom jag va så otroligt trött när jag kom hem. Idag kommer det nog inte bli bättre tyvärr. Igår när jag kom hem kom barnen springades och vi hade gose tid. Underbart.

Sen fick de bada alla tre och då hörs det skratt i hela huset. Så då ler man för sig själv att man har det bra ändå.
Jag har börjat träna med Benjamin att prata i telefonen oxå. Så det gjorde vi igår. Vilket gick rätt så bra. Han har ju en tendens att prata om allt möjligt utan att höra på vad man verkligen frågar hihi men man får ändå reda på vad som hänt under dagen fast lite hit och dit.

Theo och Evelyn började igen på dagis igår. Theo sprang rätt in utan att säga hej då till sin pappa. Så det verkar som att han hade längtat tilbaka. Tråkigt med tiderna bara. De små slutar 11:15 och Syrsa slutar 12:00. De är ju gårdarna brevid varann och skall man hem hinar man ju enbart hem och vända typ. Men men nu är det som det är.

Jo Fredrik gjorde nått som jag har bett honom att göra i över 1 års tid nu. Vi har köpt hjärtan till barnen (skall ta kort) och jag testade om jag kunde få upp dem men det blir bara fel så äntligen gjorde han det. Så nu sitter de uppe och jag är jätteglad =)))).

Jag har haft en irriterande låt på mitt huvud så nu kommer jag spela den här så att ni oxå får det :P "Its a Bag in da box för törstiga pojkar" tror jag att de säger eller vad tror ni att de säger. Ja nu kan man verkligen göra musik om precis vad som...

Så får jag förhoppingsvis skriva nått mer vettigt  när jag kommer hem.

Bag in da box


kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :