Fick besök idag=)

Hej

Idag kom Yasmin på besök med hennes två söner Hamsa och Mohammed. Vi syns alldeles för sällan och det känner man när an äntligen ses.

Benjamin har nu fått en bästa vän. Hamsa frågade honom idag om han ville bli hans bästa vän och Benjamin sa Ja. Så nu är de det =)

Benjamin och Hamsa, Bästa vänner

Så nu går Benjamin runt och säger
-Mamma jag har en bästa vän nu och ler över hela ansiktet. När kan vi åka dit?

Yasmin hittade våra svartvinbärs buskar. Jag har inte ens kollat faktiskt men det var massmor utavbär och fullmogna. Hon plockade med sig några hem och självklart hjälpte lilleman till.


Lilleman och Yasmin plockar svartvinbär

Hamsa och jag spelade lite "tennis" hihi vilket egentligen var badminton. Men han e duktig och fick mej att springa lite.

Yasmin hade en cool effekt på sin kamera och hon tog jättefina kort. Så ni kommer att få se fina bilder hon tog med sin kamera i senare inlägg.

Yasmin i hängmattan  Barnen leker 

Känner mej lyckligt lottad över att ha Yasmin som min vän och saknar dem redan.

mohammed Så lyckades jag hamna på ett oxå..typsikt :P

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :