Ännu en dag till enda

Hej Bloggisar

Idag har jag bara tagit det lugnt och skönt. Fixat lite i barnens rum och fått upp lite saker och sen bara gosat med Fredrik och Theo. Tog mig även tid att åter igen titta på twiligt eftersom den e så himla bra. Längtar tills uppföljaren kommer.

Nu har Syrsa och Evy kommit hem oxå så nu är hela familjen samlad igen. De har haft det jättebra hos mormor och morfar. De har badat, ätit en massa gotti. Skämts bort riktigt ordentligt och varit på djurparken så klart. De åkte även safariparken vilket de tyckte va jättekul. Så nu undrar han när han kan få sova över igen. Om han fick bestämma skulle han stanna däri veckor istället för dagar.

Bilder ifrån mormor kommer in senare.

Imrogon skall jag försöka få ut familjen på en liten utflykt så det skall packas picknickkorg =). Vart det bär av har jag inte riktigt bestämt än men jag får prata ihop mej med min sambo så kommer vi allt på nått kul. Hoppas bara att vädret är med oss så blir allt bra.

Hoppas annars att er dag varit bra...vad har ni hittat på en dag som denna??

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :