Ny mobil =)

Hej

Idag var jag och Fredrik och hämtade min nya mobil.
Det vart en T700.

Bild på mobilen T700 i vinröd färg

Läs mer om mobilen klicka här

Redan nu är jag redan besviken på att när man skall lyssna på radion att sladden sätts på sidan av mobilen. Den blir otroligt bred och klumpig. Men den är tunn och har fin färg så det e jag ju glad över.

På vägen hem så klämde Fredrik sin tumme  i bildörren så han fick jätteont. Mitt fel eftersom jag trodde jag hade tappat en sak under sätet och han skulle kolla efter den. Så i all stress fastnade hans hand på nått sätt. Han fick väldigt ont.

Nu skall jag fixa mat till barnen...ses

Men en liten sak...till er som har mitt mobilnr skicka gärna ett sms med ert kontaktkort så att jag får det.
Jag har inga nummer alls kvar till nån...=(

kramis

Kommentera inlägget här :