Dessa underbara nätter

Hej

Igår va Fredrik på grabbkväll. Hoppas att han hade det trevligt. Han behövde verkligen få komma iväg lite och träffa lite grabbar o snacka skit.

Så jag och barnen var ensamma ifrån 14:30 typ. Evy är ju sjuk med feber o så men jag gick ändå ut med barnen till närmaste lekplats för att de andra inte skulle få allt för tråkigt och frisk luft skall ju vara bra om man e sjuk.

Det gungades och åktes ruschbana. När vi skulle ta fika spydde Evy och då va det bara att packa och ge sig hemåt.
Jag ringde Martin för att höra om han hade lust att komma över. Kände att jag verkligen skulle behöva lite hjälp.

Fixade god mat, pepparstek mums..det var middagen killarna skulle äta så jag var ju bara tvugen att fixa samma hihi
Martin kom runt 19. Skönt att han kom för han hade Evy i sin famn hela kvällen så kunde jag ta hand om de andra trollen.

Hon hade hög feber och ville inte äta. Han gick runt 23 och då tog jag över om att ha Evy i famnen. Hennes feber steg och hon spydde flera ggr under natten. Varje gång jag försökte få i henne vätska så spydde hon. Så nu på morgonen ringde jag sjukvårdsupplysningen. Eftersom hon inte fått i sej nån västa som hon hade fått behålla sen igår eftermiddag. De ville att hon skulle komma in men då kom nästa problem. Hur skall jag ta mej dit. Jag har inte sovit nått så jag e as trött verkligen.

Har försökt att ringa Fredrik under morgonen man han har inte haft sin mobil i närheten så till slut fick jag ringa hem till Janne där han befann sig. Ville inte ringa igår för att oroa honom men när natten varit som den varit va jag tvugen att ringa nu på morgonen.

Han är nu påväg hem :)

Skriver mer sen, skall väcka lillan igen för att försöka få i henne lite vätska

Kramis

Kommentarer :

#1: BIBBI

Stackars, stackars dig, Sofia. Det var ju verkligen höjden av otur! Hoppas allting ordnar upp sig idag, nu när Fredrik kommer hem igen.

Ska tänka på dig i morgon, vännen....

Ha en bättre dag idag än i går... Kram.

skriven

Kommentera inlägget här :