Bättre sent än aldrig.

Hej

Fy vad trött jag har varit de senaste dagarna. Kanske märkt att jag inte varit så glad på att skriva på ett tag.

Undersöknigen jag gjorde gick bra. Fredrik fick inte vara med men det gjorde inget. Jag hade helt otroligt trevliga sjukskötersker med mej och läkaren var super.  Jag fick massor utav avslappande och det gjorde mej väldigt trött så jag somnade vid datorbordet när jag kom hem. Hade ju tänkt att skriva lite om dagen men som sagt det vart inte ens ett hej :P

I fredags åkte vi och köpte en ny tv. Det är något vi velat köpt i flera år. Så äntligen slog vi till. Fredrik vart inte lika glad över att hemkörningen skulle ta två veckor. Man vill ju ha hem dem direkt. Men men nu har vi inte så stor bil längre så då får man ta det denna lååånga jobbiga vägen.

Jag vill även tacka alla för era snälla tankar ni skänkt mej den senaste tiden. Ni alla finns i mitt hjärta och jag love u all....

Kramis

Kommentarer :

#1: Linda

Skönt att undersökningen gick bra. Har du fått veta vad det visade ännu? Du är tapper!

Kram Linda

skriven
#2: Sosso

Det enda jag fick reda på var det han såg direkt..

Jag har ingen cancer eller infektion ...=)



Underbart

skriven
#3: Bibbi

Hej vännen...Skönt att du har det gjort.Nu hinner du kanske hämta dig lite innan nästa...

Du är så duktig och imponerar stort på mig och Janne.

Ja..Fredrik är väl som Janne att han ska ha sakerna direkt hi..hi.

Puss och kram.

skriven
#4: janne

Hej,har det varit jag med en ny tv,så skulle jag haft den dagen innan jag köpte den.

skriven

Kommentera inlägget här :