Ögoninflammation

Så typiskt så här inför julen så får Theo och Evy ögoninflammation. Deras ögon bara rinner och är väldigt röda. Ringer till vårdcentralen och får knappa sin sitt tlf:nr och de skall ringa upp. De skulle ringa upp 09:30. Klockan är nu 11:45 och de har fortfarande inte ringt. :/

Syrsa ville ändå gå till förskolan eftersom de skulle fira lilljul och dansa runt granen. Så skönt att han fick då dit. Vid magsjuka måste ju alla barenen stanna hemma, vilket är väldigt förståligt. Men vid ögoninflammation och man inte har nån påverkan på sig får man gå. Tur det, annars hade jag haft en kille hemma som inte skulle vara så glag av att missat det han längtat till hela veckan.

Och råga på allt, när jag är ute och går så trampar jag fel och stukar foten IGEN!
Ni som inte redan visste detta så när jag var gravid med Theodore, så lyckades jag att stuka båda fötterna under sommaren. Båda var stora blå-svarta klot. Kunde inte ta ett steg utan fick sitta i rullstol. Den fick jag användning utav senare i slutet av graviditeten pga min foglossning som gjorde att jag inte kunde gå.
Så efter detta stukar jag väldigt ofta mina stackars fötter.


Skall senare idag se om jag kan fixa till så att denna sida blir snyggare än vad den är idag. Skall fixa ensnygg banner hade jag tänkt.  Måste bara komma på ett fint motiv.

Kramis på er så länge

Kommentera inlägget här :